Sommer Jazzmatiné
Torsdag den 2. juli kl. 11–15 i Gentofteklubbens lokaler, Springbanen 5 i Gentofte.
Vi skal lytte til Søren Svagins Kvartet med sangerinde. De spiller god melodisk jazz.
Der spilles to afdelinger. I pausen serveres 3 stykker smørrebrød med øl/vand.
Efter anden afdeling serveres kaffe/te, inden vi ønsker hinanden god sommer og tager hjem.
Der er omkring 30 pladser på Springbanen, og tilmeldingen sker efter først til mølle-princippet.
Deltagelse for medlemmer 50 kr. og 1 ledsager for samme pris 50 kr.
Kørsel 25 kr. hver vej.
Tilmelding til Mette Olsen, tlf. 22 27 10 66. Sidste frist er fredag d. 26. juni kl. 12.


