Sommerudflugt til Museet for Søfart

Torsdag den 6. august går vores sommerudflugt til Museet for Søfart, Ny Kronborgvej 1, 3000 Helsingør.

Vi skal være der kl. 11, og så bliver der en spændende guidet tur i museet, hvor der er mulighed for at røre ved forskellige ting.

Derefter er der frokost og kaffe med kage i cafeen. Drikkevarer er for egen regning.

Kl. 15 vender vi alle næsen hjem efter en dejlig dag.
Vi har to hjælpere med på udflugten, men I må selv tage en ledsager eller pårørende med, hvis I har brug for hjælp meget af tiden.

Prisen for denne hyggelige tur er 300 kr. pr. person.
Har I Ledsagekort og en ledsager med, er prisen for ledsageren kun prisen for frokost samt kaffe og kage – dvs. 200 kr.

Der er mulighed for at tage en fælles bus fra Frederikssund Station, Jernbanegade 46, afgang kl. 9.30, samt Hillerød Station, Søndre Jernbanevej ved busholdepladsen ved de gule busser. Afgang kl. 10.10. Bussen er ved museet kl. 11.

Bussen kører retur fra museet kl. 15, og er i Hillerød kl. 15.45 og i Frederikssund kl. 16.30.
Prisen for at køre med bussen er 60 kroner pr. person tur/retur.

I kan tilmelde jer sommerudflugten fra den 17. juni hos Inger Hvidemose på mobil 28 12 66 16, eller skriv mail til inger.hvidemose@gmail.com.

Betaling for turen kan ske til kredsens MobilePay 11 16 81 eller til Danske Bank: reg.nr. 9570 konto nr. 000 650 42 80.

Tilmelding og betaling skal være os i hænde inden den 9. juli.

På vegne at sommertursudvalget

Gitte, Inger og Lene