Tandemcykling i Sønderborg
Sommeren er over os, men vi har stadig brug for frisk luft og motion.
Trænger du måske til at se andre mennesker eller få trænet musklerne? Så har du chancen her.
Er du svagtseende eller blind, skulle du prøve at køre på tandem.
Vi cykler hver onsdag mellem kl. 17-18.
Vi har dygtige piloter til rådighed, og de sørger for, at alle har det sjovt.
Ring til mig og få yderligere oplysninger om forholdene på tlf. 20 33 00 06.
Stig Hansen


