Videre til indhold | Videre til menunavigation

Du er her: Forside / Om os / Ledige stillinger / Dansk Blindesamfund udvider og søger to nye fundraisere

Dansk Blindesamfund udvider og søger to nye fundraisere

Ansøgningsfrist den 19. januar 2018 kl. 11.00

Vil du være med til at gøre en positiv forskel for blinde og svagsynede mennesker? Og vil du være med til at styrke indsamlingsarbejdet i en organisation med store ambitioner? 

Dansk Blindesamfund udvider og derfor søger vi lige nu to nye fundraisere til at styrke vores arbejde med kommunikation, database og service til foreningens mange bidragsydere.

Fundraiser til loyalitetsskabende kampagner
Dine ansvarsområder vil primært være målrettede loyalitetsfremmende aktiviteter, herunder telemarketing og direct mails til eksisterende bidragydere. Der er tale om højt prioriterede kampagneaktiviteter i vores nuværende indsamlingsarbejde.

I dagligdagen vil du være tovholder på en række administrative processer, som finder sted i vores CRM-system (Navision), og du kommer til at arbejde en del med udtræk og import af data til og fra vores eksterne leverandører.

Ny kampagneudvikling vil også være en del af dine arbejdsopgaver, og det er vigtigt, at du er en stærk kommunikator, der både kan udvikle ideer selvstændigt og sammen med eksterne partnere.  

En naturlig del af dine arbejdsopgaver vil være at understøtte vores bredere indsamlingsarbejde i samspil med den øvrige afdeling, herunder daglig kontakt til vores bidragsydere.  

Om dig

  • Du har erfaring og baggrund inden for fundraising eller marketing.

  • Du er kommercielt tænkende og forstår vigtigheden af at skabe værdi og økonomiske resultater.

  • Du har erfaring med CRM-systemer og en stærk tal- og dataforståelse.

  • Du arbejder struktureret og målrettet.

  • Du har gode kommunikationsevner både på skrift og i tale – og du har måske endda en lille tekstforfatter i maven.

  • Du er lærenem og du omsætter resolut ideer til konkret handling.

Fundraiser til digitale kampagner 
Dine ansvarsområder vil primært være målrettet vores digitale indsatser. Det bliver din opgave at opbygge og implementere vores nye digitale dialogplatform og have styr på de bagvedliggende automatiserede datadrevne modeller.

I dagligdagen vil du være tovholder på at skabe engageret og relevant dialog med vores bidragsydere online, herunder udvikle og producere nyhedsbreve og content på baggrund af din forståelse for de indsamlede data. Implementering, tracking og måling af resultater samt udarbejdelse af løbende analyser vil derfor være en vigtig del af dit arbejde.

Digital kampagneudvikling til indsamling af nye leads vil også være en betydelig del af dine arbejdsopgaver, og det er vigtigt, at du er en stærk kommunikator, der både kan udvikle ideer selvstændigt og sammen med eksterne partnere.  

En naturlig del af dine arbejdsopgaver vil være at understøtte vores bredere indsamlingsarbejde i samspil med vores øvrige afdeling, herunder daglig kontakt til vores bidragsydere.  

Da digital fundraising er et nyt satsningsområde for os, er der i første omgang tale om en projektansættelse i to år med mulighed for fastansættelse herefter.

Om dig

  • Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men du er på forkant med tendenserne inden for dialogmarkedsføring og digital kommunikation.

  • Du er kommercielt tænkende og forstår vigtigheden af at skabe værdi og økonomiske resultater.

  • Du har allerede erfaring med udvikling og implementering af dialogplatform og datadrevne modeller.

  • Du er kreativ og kan anvende de data, du opsamler, til målrettet kommunikation til de relevante modtagere.

  • Du har gode kommunikationsevner både på skrift og i tale – og du har måske endda en lille tekstforfatter i maven.

  • Du er lærenem og du omsætter resolut ideer til konkret handling.

Begge stillinger vil blive placeret i vores indsamlingsafdeling sammen med dygtige og erfarne kollegaer. Vi er en attraktiv og udviklende arbejdsplads, hvor vi passer godt på hinanden.

Hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, så skriv til Anne Marie Tiedemann på amt@blind.dk eller ring på 21 71 67 92

Arbejdsstedet er i handicaporganisationernes unikke hus, lige ved Høje Taastrup Station. Stillingerne er som udgangspunkt fuldtid. Løn efter aftale.

Send din ansøgning og dit CV til job@blind.dk senest fredag den 19. januar kl. 11. Forventet tiltrædelse snarest muligt.

Sammen udfordrer vi blindhed. Dansk Blindesamfund støtter og hjælper mennesker med synshandicap, vi kæmper for at skabe lige muligheder i samfundet og vi bidrager til at forebygge synshandicap. Både i Danmark og i udviklingslandene. Læs mere på blind.dk.

 

printerikonPrintvenlig
Oprettet af webredaktør
Publiceret 02/01 2018
Sidst opdateret 02/01 2018