Videre til indhold | Videre til menunavigation

Du er her: Forside / Om os / Ledige stillinger / Dansk Blindesamfund søger digital rådgiver

Dansk Blindesamfund søger digital rådgiver

Ansøgningsfrist er 13. november 2017

Vil du være med til at gøre en positiv forskel for mennesker med synshandicap? Vil du arbejde med digital udvikling hos Dansk Blindesamfund, så vores politiske ambitioner, kampagner og konkrete medlemsaktiviteter kommer ud over rampen? 

 Vi er en forening, der er mere end 100 år gammel, men med masser af mod på forandring og fornyelse, også digitalt. 

Som ny digital rådgiver vil dine hovedopgaver blandt andet omfatte:

- Udvikling af ny hjemmeside, herunder behovsanalyse, kravspecifikation, dialog med interessenter og leverandører, tilgængelighedsaspekter samt løbende udvikling og vedligeholdelse.

- Tovholder for ny digital fundraisingsatsning, herunder udvikling af digitale nyhedsbreve, databasehåndtering og online kampagner.

- Bidrag til udvikling af vores arbejde på sociale medier, navnlig dialog med medlemmer, bidragsydere og faglige aktører.

Vi forventer, at du kan skabe stærke digitale resultater, at du har erfaring med hjemmesider, at du mestrer sociale medier og at du har evner inden for fundraising. Du har teknisk indsigt, god forretningsmæssig forståelse og en flydende pen. Du er kreativ og selvstændig, men kan også arbejde i en medlemsorganisation med forskellige hensyn og politiske prioriteter. Og du kan arbejde systematisk og koordinere digitale indsatser på tværs af foreningens arbejdsområder og niveauer.

Du vil blive placeret i afdelingen for politik, kommunikation og indsamling sammen med erfarne medarbejdere med forskellige faglige kompetencer. Du vil referere til foreningens direktør.

Der er tale om en projektansættelse i to år med mulighed for forlængelse.

Arbejdsstedet er i Handicaporganisationernes smukke hus, lige ved Høje Taastrup Station. Løn efter aftale.

Send din ansøgning til job@blind.dk senest mandag den 13. november kl. 9. Forventet tiltrædelse er 1. januar 2018.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så skriv til vores direktør Rasmus Grue Christensen på rgc@blind.dk eller fundraisingansvarlig Anne Marie Tiedemann på amt@blind.dk.

printerikonPrintvenlig
Oprettet af Tina Adele Hoff
Publiceret 26/10 2017
Sidst opdateret 27/10 2017