Godt foreningspolitisk år

Lyt til landsformand Thorkild Olesens mundtlige beretning fra årets landsmøde

Landsformand Thorkild Olesen informerede om året i Dansk Blindesamfund i sin ny mundtlige årsberetning på årets landsmøde i sidste weekend på Fuglsangcenteret i Fredericia. Han nævnte blandt andet den store handicappolitiske sejr med en permanent kørselsordning for blinde og stærkt svagsynede og åbningen af foreningen i forhold til at tilbyde svagsynede et særligt aktivitetsmedlemskab.

Du kan lytte til hele beretningen via linket nederst i teksten. Når man trykker på linket kommer man ind på dropbox. Her kan du enten trykke på play-knappen for at høre årsberetningen direkte i din browser. Du kan også trykke på punktet more actions og vælge punktet direct download. Herefter skal du vælge om du vil gemme filen lokalt på din computer eller blot åbne filen, på samme måde som du ellers gør når du henter filer fra internettet i din browser.

Link til den mundtlige årsberetning i Dansk Blindesamfund: https://www.dropbox.com/s/8oxv35t88njuigu/Mundtlig%20%C3%85rsberetning%20DBS%202018.mp3?dl=0

printerikonPrintvenlig
Oprettet af webredaktør