Vikar som aktivitetskoordinator

Vi søger dig, det vil være med til at gøre en forskel for blinde og svagsynede.

Vil du være med til at styrke medlemstilbud, aktiviteter og indsatser både lokalt og nationalt? Så skynd dig at søge denne stilling som vikar for vores aktivitetskoordinator, der har fået mulighed for nye udfordringer indtil ultimo 2025.

Dansk Blindesamfund søger en dygtig og engageret vikar, som kan understøtte en række nye og eksisterende medlemstilbud. Som aktivitetskoordinator vil du blive en vigtig del af udviklingen og udførelsen af aktiviteter og tiltag for mennesker med synshandicap.

Om jobbet

Som aktivitetskoordinator vil du bl.a. skulle bistå kredse og hovedkontor med den praktiske planlægning af arrangementer og aktiviteter, ligesom du skal deltage i udviklingen af nye og anderledes initiativer målrettet mennesker med synshandicap. En vigtig del af jobbet er, at dele de gode erfaringer på tværs af landet, så flest mulig kan få glæde af aktiviteterne.

Dit arbejde vil også indeholde administrative elementer, f.eks. hjælp til ansøgninger, omtale på hjemmeside, Facebook sider, aktivitetsnyhedsbrev, SMS-tjeneste, Telefontjeneste,  kontakt til nyhedsmedier med mere.

Dine opgaver

Aktivitetskoordinatorens primære opgave vil bestå i at koordinere lokale, regionale og landsdækkende aktiviteter for blinde og svagsynede fx i form af regionale og landsdækkende aktiviteter, etablering af netværk mv. Dette skal ske i samarbejde med vores kredse, kursusafdeling, hovedkontor og andre aktører.

Du vil få særdeles gode muligheder for selv at være med til at præge indhold og tilrettelæggelse af opgaver.

Du vil indgå i et team, hvor du vil arbejde tæt sammen med Gitte Micheelsen (vores anden aktivitetskoordinator) og Jannie Hammershøi (leder af Medlemsstrategi og Medlemsservice).

Om dig

Vi søger en person, der:

  • er ansvarsbevist og kan arbejde selvstændigt
  • har indgående kendskab til livet med et synshandicap
  • er udviklingsorienteret og strategisk tænkende
  • kan holde overblikket og have mange bolde i luften
  • er robust, opsøgende og udadvendt natur
  • er empatisk og har flair for at igangsætte og arrangere i samarbejde med andre
  • har relevant uddannelse og arbejdserfaring.

Vi tilbyder

Stillingen vil blive placeret i vores team for Medlemsservice sammen med dygtige og engagerede kollegaer. Vi er en attraktiv, rummelig og udviklende arbejdsplads, hvor vi passer godt på hinanden.

Arbejdsstedet vil være på vores kontor i Handicaporganisationernes hus, Blekinge Boulevard 2, lige ved Høje Taastrup Station. Indsatsen er landsdækkende, og du skal derfor være indstillet på en del rejseaktivitet.

Stillingen er på deltid 16-20 timer ugentligt.

Løn efter aftale.

Mere information

Hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, så skriv til leder af medlemsstrategi og Medlemsservice Jannie Hammershøi på jah@blind.dk eller ring på tlf. 23 40 92 10.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning og CV til job@blind.dk senest den 10. november 2024. Skriv aktivitetskoordinator i emnefeltet.

Forventet tiltrædelse 1. januar 2025 eller hurtigst muligt.