Lønmedarbejder
Ansøgningsfrist: 18. februar 2025
Erfaren lønmedarbejder til snarlig tiltrædelse
Dansk Blindesamfund søger vi en engageret, struktureret og administrativ stærk lønmedarbejder til at indgå i vores lønteam, hvis opgaver består i at sikre en korrekt og effektiv lønadministration til gavn for Dansk Blindesamfunds medlemmer og kollegaer.
Afdelingen varetager en bred vifte af opgaver. Udover at der udbetales løn til mere end 300 medarbejdere, administrerer og håndterer vi også et komplekst tidsregistreringssystem samt søger hvert kvartal refusioner og bevillinger til vores mange synshandicappede medlemmer. Vi arbejder efter et princip, hvor du selvstændigt varetager dine ansvarsområder men samtidigt aflaster dine kollegaer efter behov i perioder med travlhed og ved ferie/sygdom.
Teamet består af i alt 4 personer: dig, teamlederen for Løn & HR samt 2 andre lønmedarbejdere. Sammen udgør vi et velfungerende team i Administrationsafdelingen. Administrationen udgøres af 3 andre teams; Regnskab, Jura og IT.
Arbejdsmiljøet er præget af samarbejde og åbenhed, og selvom vi har en hektisk hverdag med mange deadlines, er der både ”højt til loftet” og plads til grin og opmærksomhed på hinanden.
Dine arbejdsopgaver:
- Lønadministration i Lessor PM
- Administration og support af tidsregistreringssystem
- Indhentning af refusioner og bevillinger m.m. hos relevante myndigheder
- Afstemning af løn, skat og finans i Business Central, når lønkørsel og tidsregistrering er foretaget
- Tage del i afdelingens dagligdag, herunder afløsning under fravær på de arbejdsopgaver lønafdelingen varetager. Kort sagt handler det om, at vi har brug for, at du hurtigt kan sætte dig ind i, hvordan tingene hænger sammen og selvfølgelig, efter oplæring, kan give en hånd med, hvor det behøves.
Vi forventer, at du har følgende kvalifikationer:
- Erfaring med at arbejde i lønsystemet Lessor PM
- Gerne kendskab til Business Central og dygtig til Excel
- God talforståelse og erfaring med bogholderi, herunder bogføring og afstemning
- Administrativ stærk: Du er grundig, detaljeorienteret og evner at arbejde metodisk og struktureret med et højt kvalitetsniveau
- Du er nysgerrig, kan identificere udfordringer og udtænke løsninger, der hvor opgaver måske med fordel kan gøres anderledes og smartere
- Hjælpsom, imødekommende og pragmatisk. Altid klar til at smøge ærmerne op og hjælpe ved travlhed og tidsfrister
- Relationsskabende og empatisk: Du er opsøgende, interesseret og tålmodig i kontakten med andre
- Du har lyst til at bidrage med godt humør til et i forvejen positivt og glad team
Hvis du genkender disse kvaliteter i dig selv og er ivrig efter at blive en del af vores lønteam, opfordrer vi dig til hurtigst muligt at sende os din ansøgning og CV.
Du tilbydes
Arbejdsstedet er Handicaporganisationernes unikke, universelle designhus, placeret lige ved Høje Taastrup Station. Stillingen er 37 timer om ugen. Den præcise arbejdstid og løn aftales ved ansættelsen. Du tilbydes pensionsordning, fritvalgskonto, sundhedsforsikring, kantineordning og mulighed for hjemmearbejde.
Du bliver en del af et engageret og meget samarbejdsorienteret arbejdsmiljø med en stor kontaktflade både til kollegaer i huset og til de ca. 20 kredse samt eksternt til relevante myndigheder. Kulturen er præget af åbenhed og rummelighed.
Sidst, men ikke mindst, bliver du en del af en meningsfyldt NGO-organisation, hvor det, at gøre en forskel for andre, står i højsædet.
I Dansk Blindesamfund kæmper vi sammen for et samfund, hvor blinde og svagsynede har fuld tilgængelighed og samme muligheder som alle andre. Organisationen har eksisteret i 112 år og kæmper for at skabe lige muligheder i samfundet og bidrager til at forebygge synshandicap.
Kontakt
Processen varetages af Møller & Partners, hvorfor al henvendelse bedes rettet hertil. Stillingen ønskes besat med tiltrædelse 1. april 2025 og ansøgninger behandles løbende. Ansøgningsfrist er 18. februar 2025. Har ovenstående vakt din opmærksomhed, så fremsend venligst CV og en motiveret ansøgning til:
Har du spørgsmål til stillingen så kontakt Annette Brændstrup Møller: