Hop med på bussen
Sommerudflugten kalder onsdag d. 26. august!
Én dag. Tre oplevelser. Masser af hygge.
Når kaffeduft møder vestkystens historier.
Vi inviterer jer med på en oplevelsesrig sommerudflugt, hvor vi sammen tager på tur gennem smag, fortællinger og hyggeligt samvær – fra første kop kaffe til vestkystens dramatiske historier og eftermiddagskaffe i smukke omgivelser.
Program for dagen
08.30: opsamling i Herning fra Møllegades P-plads.
09.15: opsamling i Holstebro, Stationsvej 15, Holstebro Banegård.
10.30: kaffesmagning hos Heden Kaffe i Ulfborg.
Herefter er der frokost med et lækkert stjerneskud på menuen
13.45: rundvisning Strandingsmuseum St. George.
15.30: eftermiddagskaffe på Nørre Vosborg.
Ca. 17.15: ankomst til Holstebro.
Ca. 18.00: ankomst til Herning.
Pris
300 kr. pr. person (drikkevarer til middagen betales separat).
Afhentning med taxa til opsamlingssted: 80 kr. pr. person.
Tilmelding
Ring til Anette Astrup senest torsdag d. 10. august på tlf. 70 24 04 19. Hvis du får telefonsvareren, så indtal tydeligt navn og telefonnummer. Det er ikke muligt at tilmelde sig via SMS.
Særlige hensyn til maden bedes oplyst ved tilmelding.
Betaling
Senest torsdag den 10. august. MobilePay: 51 15 11 64 (Kim Christensen) eller kontant i bussen på dagen.
Kom og vær med til at skabe en uforglemmelig dag
Venlig hilsen
Arrangementsudvalget: Susanne, Claus, Marianne og Anette Koed
Dansk Blindesamfund
Kreds Midt-Vestjylland


